Geewa se proslavila verzí kulečníku Pool Live Tour na Facebooku. V době největší slávy si ji zahrálo na 2,5 miliónu hráčů denně a celkově si ji od vzniku v roce 2012 zahrálo na 100 milionů lidí. Od té doby se však hodně změnilo.
Tah na mobilní hry
K společnosti se před čtyřmi lety přidala firma KKCG podnikatele Karla Komárka a Geewa se přeorientovala na mobilní hry. Smashing Four je jedním z es v rukávu, která by měla nalákat nové hráče a přinést nové herní zážitky. A o čem je samotná hra? Jedná se o klasickou hru na hrdiny, kteří mezi sebou bojují na bázi kulečníkové fyziky. Hra je od loňského léta na českém trhu a na podzim již v ostatních zemích v Evropě. Od začátku letošního roku ji navíc můžete stáhnout z obchodu Apple nebo Google.
Mění se uživatelé
A zatímco Pool Live Tour byl především pro hráče z asijských a afrických zemí, u Smashing Four se zaměřuje na lukrativnější uživatele z USA a západní Evropy. Hra již svými výdělky překročila oblíbený kulečník.
Kromě nových uživatelů je trh s bezplatnými hrami pro mobilní telefony rozdílný od her pro konzole nebo PC. Mobilní trh musí být neustále válcován marketingovými kampaněmi. Do marketingu Geewa vloží během měsíce na 300 tisíc dolarů a do konce roku by tato částka měla vyšplhat až na jeden milión dolarů měsíčně.
Aktuálně je Smashing Four na 400. Místě v žebříčku nejvíce vydělávajících mobilních her v USA. Cíle jsou mnohem vyšší a další limit je dostat se do Top50 nejlepších her. Kromě výše uvedené hry připravuje společnosti i další titul, který by rozvířil vody na trhu mobilních her.
Českým vývojářům her se ve světě daří. Mezi nejúspěšnější tituly patří série Mafia nebo Kingdom Come. Za jeden rok vygeneruje český herní trh zhruba dvě až tři miliardy korun.