Setkali jste se se zkratkou CRM, ale netušíte, co přesně znamená? Víte jen, že by vám „cé er emko“ mohlo usnadnit podnikání, ovšem jeho podstata vám uniká – jedná se o zkratku anglického sousloví „customer relationship management“, česky řízení vztahů se zákazníky.
Účelem této dlouhodobé firemní strategie je tedy budování dobrých a oboustranně prospěšných vztahů. V praxi souvisí s nastavením firemních procesů, s komunikací uvnitř i navenek i s kvalitou služeb a dalšími aspekty. Velkým pomocníkem je CRM software – nástroj, který realizaci dané strategie výrazně usnadňuje.
Základní principy CRM softwaru
CRM software umožňuje automatizaci, monitoring a analýzu procesů, které nějak souvisí se zákazníky. V praxi jde především o shromažďování, třídění a zpracování informací o zákaznících, zakázkách a komunikaci mezi nimi a vaší firmou.
Základní myšlenkou strategie budování dobrých vztahů se zákazníky je, že stálí a spokojení klienti jsou pro firmu větším přínosem než noví. Díky vhodně zvolenému CRM softwaru s nimi budete komunikovat efektivněji, nastolíte v procesech řád a pravděpodobně i mnohem více vyděláte.
České CRM integrované v Outlooku
Nechcete-li si zvykat na nový software, můžete používat CRM v Outlooku. Řešení v podobě eWay-CRM od českých vývojářů z eWay System používají tisíce uživatelů po celém světě a mezi spokojenými klienty najdete také giganty, jako je automobilky Škoda a Peugeot, skupina ČEZ a další firmy.
Velkými výhodami eWay-CRM jsou uživatelsky příjemné rozhraní a rozsáhlé možnosti nastavení. Interface si sami přizpůsobíte tak, abyste měli po ruce všechny důležité funkce a ty nepotřebné vás nerušily. Dalším tahákem je verze CRM zdarma.
Nyní již víte, co je CRM a kde si ho stáhnout zdarma. Ať už budete nakonec používat pokročilý systém eWay-CRM či jiné řešení, propracovaný strategie řízení vztahů se zákazníky přinese vašemu businessu jistě „cenné ovoce“.