Domů / Doporučujeme / Které reklamní předměty potěší ajťáky?

Které reklamní předměty potěší ajťáky?

Darovat geekovi či ajťákovi propisku je jako darovat seniorovi tablet. Pár jich sice využití nalezne, ale většina skončí zastrčená v prachu. Chcete-li tuto skupinu zaujmout, je třeba zvolit jiné předměty. Podívejte se, jaké existují možnosti.

U reklamních předmětů platí, že největšího úspěchu dosáhnete, pokud se zboží bude líbit cílové skupině. Ajťáci a geeci jsou natolik specifická a zároveň atraktivní skupina lidí, že se vyplatí mít na ně speciální strategii. Líbí se jim technické, zajímavé a užitečné věci s pokročilými funkcemi, stejně jako jednoduché a zábavné předměty.

Potěšte geeka

Tím nejjednodušším, čím potěšíte ajťáka či geeka, jsou malé elektronické reklamní předměty. Příkladem je například krokoměr, tedy jednoduché počítadlo ušlých kroků. Nepočítejte však s tím, že by se využíval k původnímu účelu, s mnohem větší pravděpodobností skončí rozebraný na součástky. I tak však geeka potěšíte, tedy pokud již obdobný předmět nerozebral v minulosti.

Pokud chcete darovat předmět, který se opravdu bude používat, sázkou na jistotu je reklamní USB s logem společnosti, popřípadě ve vlastním tvaru. Pro tuto skupinu příjemců ale raději volte model s vyšší přenosovou rychlostí. Kapacita je samozřejmě také důležitá.

Potěší i originální budík

Geeci a ajťáci si většinou libují v neobvyklých reklamních předmětech. Inspirací tak mohou být například hodiny ukryté v malé plechovce, tzv. Proter hodiny, popřípadě jiné hodiny složené z LED diod. I zdánlivě obyčejné předměty vytvořené originálním způsobem zajistí, že logo vaší společnosti bude stále vidět.

Pokud vás zajímají další možnosti reklamních předmětů pro geeky a ajťáky, můžete se podívat na stránky reklamní společnosti Propaq. Na nich naleznete desetitisíce reklamních předmětů, které lze uzpůsobit na míru klientům. Specialisté vám rádi poradí s výběrem toho pravého pro vaši cílovou skupinu.

Shlédněte také

5 nejčastějších SEO chyb u eshopu

Mít úspěšný eshop je dřina. Nabízíte kvalitní zboží, ale lidé na váš web nechodí. Co …