Domů / Doporučujeme / Jaké značky dominují v sortimentu kompresorů?

Jaké značky dominují v sortimentu kompresorů?

Vybíráte kompresory? Pokud ano, je celkem jasné, že je při výběru nutné hledět na několik klíčových parametrů. Nejprve se podíváme na několik hlavních. Kompresory, které najdete také na eshopu kompresory-vzduchotechnika.cz je vhodné vybírat podle kritérií, jako je:

  • Typ
  • Výkonnostní vlastnosti
  • Oblast použití

Velmi důležitou vlastností je také kvalita a spolehlivost. Zde hraje často roli i samotná značka. Tedy výrobce daného kompresoru. Jaké dnes jasně dominují?

Atmos

Jenom těžko byste hledali známější značku, než je právě tato. Nutno říci, že tento název zná často i laická veřejnost. Kompresory Atmos jsou spojeny jak s bohatým výběrem, tak i s vysokou kvalitou. Je to dáno také tím, že tato značka mí více než 50 letou tradici a je specialistou především na oblast šroubových kompresorů. Unikátem je také fakt, že se jedná o ryze tuzemskou firmu, vyrábějící nedaleko Plzně. Právě toto je pro mnoho lidí jasným důvodem pro koupi, jelikož podporují českou společnost s velmi zajímavou historií, která jenom podporuje výslednou kvalitu.

Abac

Ani tato firma není nijak neznámá a rozhodně ji musíme zařadit do kategorie známých a také kvalitních značek. Kompresory Abac jsou charakteristické svou širokou škálou možností. Jedná se o firmu s celosvětovou působností, která se na tento sortiment specializuje již od roku 1980. I díky tomu má mnoho zkušeností, které souvisí s rozsáhlým vývojem. Kdo hledá kvalitu, hospodárnost a dobré parametry, ten vedle zaručeně nešlápne.

Gentilin

Do třetice si přestavme značku Gentilin, která se vedle výše zmíněných dvou také zcela určitě neztratí. Mnohdy se na ni zapomíná, což je pro mnohé velkou chybou. Značka byla založena ve více než třiceti lety v Itálii a nyní se jedná o výrobce, který cílí především na celé evropské trhy, stejně jako dokáže distribuovat své kvalitní produkty i na řadu dalších kontinentů.

Shlédněte také

Online propagace v zahraničí může nastartovat váš růst

Celý svět je příliš velký na to, abyste prodávali jen v České republice. Možná máte …